Isnin, 15 Mac 2010

Perempuan Tudung?.. errrr...

aku bukan nk kutuk ke pe. aku nk meluahkan perasaan x puas aty..ade time aku kua ngn membe2 aku.. kteorg mmg ske lepak tempat yg sunyi. kire mcm nk privasi la.. then tibe2 lak ade couple nie.. pmpuan u pakai tudung yg laki tu dress up mcm gay. ngn baju ketat die.. ngee.. seyes. aku x ske.. tibe2 time aku jalan depan diorg.. hish!.. ternmpk laki tu masok kan tngn dlm tudung pmpuan tu.. ngeee..

bapak meluat aku tgk agak2 la. nmpk giler pmpuan tu budak2 g.. da la pakai tudung. buat malu org islam je.. aku x tau nk ckp ape. kalo aku jadi mak budak tu seyes aku kejar die ngn seduk kalo die balik. nasib baik aku x knl die. kalo kenal mmg aku bg tau mak die. x malu wat malu org islam je.. aku yg kdg2 free hair nie pon x de la gedik2 nk wat bende tuu...(bangge diri :D) so, aku harap sgt jngn la buat bende2 tu sume depan aku. sbb aku seyes akan maki hamun depan budak tu.. errr.. gelii baiii..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan