Isnin, 22 November 2010

Today?.-.- derrr.





I'm so freakinggggg tired -.-

derr.. a whole dayy doing all this housework.
my mum pregnant so aku tak expect die wat keje berat2 bnyk sgt.so aku berbesar hati membantu. bukan nak membangga ke hape .
tapi yg aku geram nie. Si Awek Najib -.-
die tak tau ke mak die ngndung ?. bole plak na tido2 ruma sedara.
cukup mak aku lahir kan bby tu turun la berat aku 10 kg kott -.-
tape. doing a good deed is always hav kinda feeling relieve .haha.
tape. aku redha je. dah ngn taun dpn mesti la busy year for me. dgn spm -.-
ngn ADIK BRU!.hahaha.
insyallah :)
soo. arini ape aku buad?. huh?.
ampai bju,masak,kemas2,mcm2 huh.. tapi bukan tu aku na cite.
aku na cite pasal pagi td.aku dok depan ruma, then suddenly aku dgr bunyik motor yg sgt kuad.
derr?. mmg tak syak lagi nie ,mamat taman aku yg
bajet mamat rempit.huh?.
dah lah pakai bju seyes ketat. cammm
GAY!
derrr. nyampah gler.pastu buad bunyik moto cam bodo gler.
beselahh org kampung bru dpt motor la tuuu.
aku dah lahh penat gler arini. dgn nak dgn bunyik moto kau lagi.
ikotkan hati td aku baling pasu mak aku tu bia straight kene pale kau.
puas hati aku ! grrr =='
so kpd budak2 yg takde lesen lgi nie jngn la gedik2 na bawak moto.
sabar sikit. bpe taun je lgi na amik lesen.
takk ponn nanti akak hantar surat kt perdana menteri ckp
' TOLONG BG BUDAK BRU LAHIR TEROS DPT LESEN'
oke?.aku tulis ngn darah ayam bia scary sikit.
hahaha oke?.
so the conclusion is selagi ade mak bapak tu dera diorg suro hantar korang mane2.
first; sbb selamat.
second; mak ayah kau tahu kau poie melepak mane2.
tp jngn la sampai minx mak ayah korang hantar poie club pepagi bute lakk.
ahaha.
mmg banggang tahap kucing aku la kau.
kalo korang wat camtu mmg kene lah korang ngn mak korangg.hahaha
sampai ruma melompat2 cam monyet dpt belacan.hahaha
k thanks :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan