Jumaat, 11 Februari 2011

Prankkk - -''

AKU SUKE PRANK ORG!!!!!!!.

btol!. tak tipu. and aku ade experience.
heheeee.

First.
time tu aku ngn membe2 aku dok lepak2 pastu.
bosann tak tau nak buat ape -.-
so akak angkat aku la. cam banggang.
agak kemkabot sikit.
die ajak prank acik jaga kt giant. acik tu kemkabott sikitt.
biasa lah guard kan?. :)

ok. so, camni la.
yg ade time tuu.
aku, akak angkat aku (wani) ,kwn laki die(wan), membe pmpuan(eija) die -.-

haha so camnie.
akak aku ngn aku ngn abg tuu. kteorg masok giant. mcm nak beli brg dapo la kan.
amik troli sumee..
pastu men masok je brg2 sampai penuh troli tu.
padahal dm poke 10 senn pon takde.haha. time nak bayar tu.
tibe2 akak aku mengamok2 -.-
at first aku tak berapa nak faham. akak aku ckp just go with the flow.
so aku senyap je .
tetibeee.

wani: I Tanak bayar nie sume you bayar!. (jerit2 kuat).
wan: pale hotak you, u la mkn bnyk.pastu suro i byar.
wani: oo. sampai hati you yer. i tak suke u mcm nie. berkra sgt ngn i.
wan: so?.
wani: i benci you.i benci youu. (jerit2, tambah2 dah la giant tu kalo ckp bergema).
wan: i pon benci youu (muke takde perasaan).
wani: (die tarik aku). I amik anak kite nie. you bayar sume nie kalo tak jngn balik.
wan: (tggl kan troli muke selamba.).

tibe2 ade org jerit! : Guard dtgg ( akak eija yg jerit sebenar nyerr).

time u kteorg kemkabot.
wan: cepat2 bla jom, (tarik aku ngn kak wani).

hahahaha. cam shengal. kteorg intai2 tgk jaga tu dah bla.
start lagi belakonn.
tapi kali nie ngn akak eija.
kteorg g kt troli penuh dek brg2 td.
pastu aksi menjerit kembali.
tp menjerit marah sbb salah pilih coklat.

wan: (sambil amik coklat) syg u suke coklat nie kan?.
eija; sampai hati you tak ingat coklat i mane. i benci you.
wan; ?.
eija; you jahat i menyampah ngn you. you boleh pergi mati.
wan; ?.
eija; (menangis kuad2.)
(org pandang2) aku yg maluuu --'

guard tu dtg lagi. ngn jln die terkedek2.pastu ape lagi.
drama dah abes. kteorg lari la lagii. hahahaaa. sengal gler -.-

guard; bapak bnyk bini budak tu sampai due -.- aku satu pon bini tak dpt2. (guard tu ckp sorang2) hahaha. gilo.

bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan