Ahad, 29 Mei 2011

Dush Dush.


aku boring,
aku on9 fb,aku bukak blog org bace,
sampai aku terjumpa blog kak Fynn Jamal,
Manusia yg aku rasa ade suara sendiri.
lebih kurang mcm akmal and faiq.
pandai bermain dgn kata2.
tapi aku adore akak Fynn.
die membuka minda org.

Ok, aku malas nak adore lebih-lebih.
sbb die hanya manusia yang mempunyai suara yang jarang org ada.
tak sangka kan rupa nya org melayu aku sgt berbakat,
aku bangga!.

aku dulu lagu melayu,
tak pandang langsung,
sbb aku rase org kampung je dgr lagu camtu.
tapi,
diorg tu old skool,
jngn mara, sbb aku sdg lagu yg aku ckp kampung itu sekarang,
sangat tenang,
tak mcm lagu yang aku agung-agung kan tu,
lagu diorg mcm sampah,
maksud apa yang sebenarnya ditunjuk kepada pendengar?
free mason?
maaf.
zaman itu aku dah lama tinggal kan.
aku ISLAM.
insyallah aku sedang menghala kejalan yang benar.
aku bangga,
aku senyum sendiri,
aku sedap kan hati sendiri,

*senyum


p/s ; aku gembira.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan