Rabu, 30 November 2011

Hari Yang Akan Dirindui.

30.November.2011
antara salah satu tarikh keramat bagi aku.
setelah sekian lame aku tggu tarikh nie.
tapi bile dah sampai.
mcm taknak lepas.
boleh ke?

hahahaha. impossible ..impossible.
apa apa pon alhamdulillah.
segala berjalan dgn cukup lancar.
sekarang berserah kepada Allah S.W.T.

Hari nie. lepas abes paper sume jerit-jerit.
aku happy tgk diorg camtu.
akhir nyaaa aku rasa ape yang diorg rasa,
cuma aku tak nak sgt lah sambut beria-ria sgt.
satu lagi hari buat aku rasa tua.
benci.

Suka sgt dgn hari hari gembira sampai aku takot dgn hari kesedihan.
seperti aku ckp, aku tak sepintar sang kancil
tapi akal ada untuk membeza baik dan buruk.
huh. sekadar mengeluh yang tak memberi apa2 makna.

biarlah hari ini sekadar hari rabu,
tapi tarikh keramat yang aku Insyallah tak lupa.
hari aku rasa gembira yang lama aku tak rasa.

Assalamualaikum :)







p/s: Sorry blog carik pasal taleh upload gambar nie je yang termampu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan