Jumaat, 29 April 2011

Drugs --'


Hai, assalamualaikum.
kt skolah td.
seriouslyy aku rase aku mmg malas giler!.da la nak midyear exam.
siap wat ceramah pasal dadah.
agak nye skola nie risau sgt kalau kteorg amik dadah.
tak top la skola diorg kalau dak2 ni sume tanak blaja. --'
taleh lawan sdar kan?.haha.
tah ape aku merepek td.

so, td time ceramah. aku dok paling blakang.
betol2 bawah lampuu.perghhhh panas bhai.
rase cam dok kt saunaaa.hahaha.
and taleh bla aku mati2 ingat die nak cite 100% dadah.
rupa rupanyaaaa.motivasi pasal exam sume.
aku ponn layan je la td. si
Thaqib dan Naim cam banggang,tergelak2.aku dgr aku pon gelak.
ngenggg.--'

time die cite pasal parents aku dah give up. tp disebabkan aku dok bawah lampuu.
aku tahan je nak nangeh. macho bhai aku.haha.
aku rase nak nangis je aku baring hentak muke aku kt lengan.
tp yg taleh bla zati potong stim.
zati nampak aku wat camtu die siap tnye lagi.
"eh, Lek ar ceri".
cam banggang.aku cover bhai. balik aku nangis kat kerel punye bahu (cite tipuu)
hahaha.kerel je pengubat rindu :D.
ceh. gedik ouh aku--'

hahaha. tp arini aku hav fun giler!.thanks yer kwan2.

p/s: sape yg tgk persembahan kelas aku aritu.tanak bg bpe star?.
aku tahu mmg drama tu hampir nak lingkup
but at least! kteorg brani naik pentas .
tak cam intan --'
cett!.balak die bace mati aku.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan