Jumaat, 29 April 2011

Ijan Burger --'


Hari Khamis,
aku serta kawan2 menyerang Ijan burger.
tade la sedap mane.haha.
tp burger die serious besa2.
i'm not really cam big fan of burger.
tp kdg2 aku bedal jer.

so, membe aku zati,zam ngn ade budak mane tahhhh.
jemput aku bwak aku g ijan.hahaha
aku seyes time tu dah kenyang.tah hape aku bedal kt umah entahh.
aku target nak minum jer.
pastu nak tahuuu?.
zati mkannn due bijik berger!. tak caya?.
tgk je kecik zati tu tp burger due die bedal.
hahaha.
so,time second zee order tu aku just nak try rase.aku order.
benjooooo. hahaha. takdo kojo time tu. tp serious berger nie besa.
kenyangg giler tak abes kott --'

zam boleh plak nak ajak mkn roti john. aku tak larat.zati dah give up.
tp aku tatau.ade seseorg yg aku knl nie.
tlg habiskan .alhamdulilah.at least tak membazir.pastu target nak balik tros.
tp zam ajak jumpe membe skola rendahhh.

aku tak ingat pape pon pasal skola rendah.enta. aku
rase skola rendah aku
antara memory yg sangat memalukan.
entahh.aku pernah kott admire org gile2 babeng punyer.
malu doe, ingat balik :(.

so, aku cam boring balik awal aku on je la nak jumpe diorg..
hahaha. and sampai je sane zati nightmare! hahaha.
tuuu one of the best memoryy. hahaha.
kol fairul suro bawak sweater.hahahahaahhahaha
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:)

zam ngn dak skola rendah aku g men snooker.cam best, tp
budak2 tu malu2 kucing. nyampah i awwww.
last aku pinjam moto fairul g jln2 ngn zee.
tp yg sedih lagi aku tak reti nak start moto fairul.
naseb baik ade nat time tu. haha
nate yg membantu.dah alang2 die lalu aku pon togo lah minx tlg.
kteorg penah kwn giler2 kot dlu.

3 mwr.
toce,ayam,dyba,pkah,uca,aku, nate, ama,
tah sape lgi tahh.

aku malas taip. tp
last skali aku balik lambat.sume salah zamm --'
hahaha.

p/s: best giler!.lenkali pergi lagi eh?.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan