Isnin, 27 Jun 2011

BROGA HILLS





BROGA HILLS BEST GILER!.
suasana pagi yg nyaman gile!.
lama nye aku tak rasa bende2 nie.
aku dlu suke gile bende adventureeeee.
suke gile.
tapi maybe sbb badan dah naik and aku jadi pemalasss --'
boleh tak aku nak berubah?.
aku dlu serius sgt sgt la aktif.hahaha
mesti korang pelik kan?.
aku boleh berjalan satu hari suntuk dlu dgn berbekal kan roti .
hahahaha.
and all the sudden jadi camni. hahaha
aku pon rase klaka.

so, sambung broga.
broga awesomeeeee.
org ramai sgt2.
penat mmg la penat. nak naik gunung serius cerun sgtttt.
cam sgt sgt la cerun.
bile sampai puncak first.
sgt legaaaaaaaa. phuihhhhhhhhhhhhhhhhhh
tapi tgk sbelah sane ade lgi dua puncakkkk
ayoyo !.

dah penat nie .rase nak terjun sungai je .
aku terus kan perjalanan ade gak berhenti2 tgkap2 gambar.
duduk2 atas batuuuu.
hehehe.
peluh2.
bucukkkkkk.
sume lalu sbelah aku aku bau bucukkk.
tp nak tanak tahan je la.
diri sendiri pon bucuk jugakk :P

tapi aku tak suke die bg grouppp
i was likeee dammitt .
da la ketua aku abg kero.
lagi la double damn damn.
aku bru mengutuk die pasal domo aritu.
haahaha. sory sory.
it was an accident.

masa balik aku punye mulut cam pe aku tak tau laaa.
mase tuuu tgkap gambo.aku malas nak posing.
penat kott
aku dok blakang tade la org nmpk.
pastu ade akak depan toce lgi tiggi dari toce,
so toce penat posing mmg sah2 tak masuk gmbo la.
toce ckp baik2.
"kakak tunduk la sya tak nmpk nanti"

aku wat derk je.
da brangan dok bwak kipas daaa.
akak tu wat tak dengar je.kuang ajo.
aku pon muke tak bersalah.
"tape toce akak tu bukan nye cantik pon "
dengan mata tutup --'
aku ingat balik.
kepalaa betol.aku cite ngn mak aku tergelak2 die.
hahaha.
bole gak aku tgk mak aku gelak.
lama dah tak tgk kott.
adik aku salu jage mlm.
so, tade mase sgt nak lepak2 adik bradik cam dlu
kutuk mengutuk2.
aku ngn adik aku kutuk2 mak aku.
cam obes and all kind of stuff.hahaha
even sometimes its annoyinggggg gile!.
but thats one of the wayyy to merapat-rapatkan silaturrahim :)

so, BROGA CAM AWESOME!.
aku nak pegii lagi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan