Khamis, 30 Jun 2011

Lelaki

lelaki?.
tahu ke kalian sekalian?
ada seorg lelaki meminta pendapat tentang mereka,
tapi siapa lah aku untuk memberi pendapat tentang mereka laki2 yang hebat?.
pendapat aku yg takde harga di mata korang.

tapi,
untuk menyembur kan segala yg terbuak buak dlm hati nie.
aku sedia bercerita.



AKU JAHAT.AKU GILE PEREMPUAN SHERRY.
AKU NAK BERUBAH.
AKU TAKOT. AWEK AKU KELILING PINGGANG.


aku sbg teman kau,
walau pun tak pernah menghadap muka sesama kita.
aku tahu.
yang penting kau kene tahu ialah.
kau syukur lah sbb tuhan dah beri kau jalan yg lurus.
terang2 untuk suka pmpuan.
Alhamdulillah la kan ?

kau pernah ckp nak berubah.
tapi sibuk dgn nawaitu je?
mane usaha?.
kalau camtu sampai kiamat la kau tak berubah.
kau ckp kau jahat?.
heyy.
even the greatest IMAM pon tak mengaku die baik tau.

ape tah lagi org cam kita nie yang iman tah kemana.
sembahyang 5 waktu tah kemana.
bermaksiat hari hari.

Tapi aku suke kau nak berubah.
berubah lah untuk diri kau jugak.
supaya kau tak aniaya perempuan2 lagi.

niat+usaha = (pikir la sendiri)

* esok da berubah carik aku eh. haha

2 ulasan: