Isnin, 13 Mei 2013

Sakit.Takot dan Mati




kenapa ye aku rase sakit?
sakit sangat.
aku takot.
aku bagi terlampau tggi harapan utk dia.
harapan untuk bersama walaupun utk 10tahun akan datang
harapan untuk bersama selama lamanya.
salah ke harapan aku tu?.
aku takot ..
aku takot harapan aku tak tercapai.
harapan bodoh yang dirancang ketika masih bodoh dalam topik cinta.
bodoh.

nak,, tapi takot untuk berhadapan dengan halangan di depan.
kenapa susah untuk bahagia?
kenapa terlampau banyak halangan di depan?
mari lah jalan bersama sayang.
bersama menjalani kehidupan bersama
meneruskan kehidupan walaupun halangan demi halangan menimpa.
ingat janji kita? gengam. bawak sampai mati.

aku takot.
satu hari nanti hanya tinggal aku.
kau pergi. jauhhhhhh
hati aku hilang.. disentap
aku cuba.\
cuba jadi yang terbaik utk terbaik macam kau.
tapi adil ke?
aku seorang yg kesakitan.
sedangkan engkau gembira di sana.

hidup tak pernah adil bagi manusia macam aku,
aku mmg tak layak hidup gembira macam manusia lain.
aku nak terbang bebas
macam burung diatas sana.
gembiraa. bebas.
tanpa kau aku mati.


1 ulasan: