Rabu, 13 November 2013

cerita lagi. #sekolahrendah



*gambar sekadar hiasan

cerita zaman sekolah adalah cerita paling sakai sakai..
aku tak suke zaman sekolah aku dlu
sumpah sakai.
start dari sekolah rendah.
aku tatau laa. dlu pergi sekolah tudung putih bak bedak sejuk kau
bile balik mesti ade pen...
ade la kuah mee hailam sikit terkene.

zaman sekolah dlu.. aku salu kene pilh jadi ketua kelas.
tak ketua penolong.
mmg tiap2 tahun muka aku je yang menyandang jawatan2 sebegitu
ahhaha. sampai satu masa tu aku jadi gile.
gile gile. gile... bukan gile kuasa.
gile sikit la. sbb sume aku kene buat.
maklum lah ketua kan?
dlu waktu darjah 3 aku ketua. ade sorang pengawas kelas aku
nama die qusyairi.penolong sorang lgi. dlu
aku mmg minat gile ngn qusyairi tu.
wahaha. kadang2 bawak bekal bawak lebih utk die.
bekal bodoh je, nugget goreng., sbb suke punye pasal.
malu sume tolak tepi!

hahaha, guru kelas aku nama die cikgu Hail
cikgu tu kalau nak suruh aku buat ape2 yang melibatkan mende kat lua dia
salu suruh aku kua bawak membe.
qusyairi tu antara pengikut aku la.
penolong nama die amirul,
pegi bilik guru sume ngn die.
mmg itu perangai kami. makan pon sesama. kawan pmpuan kelas tu aku tak penah suke
menggedk sana sini.
aku ingat lagi aku kawan ngn sorang india nie.
nama die kasturi. yang tu je tak gedik. pendiam tapi busukkkk -.-
dalam kelas aku dok la sebelah qusyairi tu

pastu aku ingat g budak kelas sebelah ade minat kat aku.
hahaha., pastu ade satu hari ni. pensel box aku hilang, aku punye menangis mcm anak hilang
mamat tu belikan satu pensel pemadam ngn pembaris,
harga semua tu 60sen
wahhaha sweet gile.

tak ingat nama dak tu. tapi die hensemmm :o

Darjah 4.

naik darjah 4 aku up satu kelas. so ramai kawan baru
kebetulan aku sekolah tu dgn 2 org kazen lagi. so mmg kami geng la.
kelas sesama balik sesama.
rumah sebelah2 je belakang sekolah time tu.
time tu ade sorang budak nie. nama die fudahail (camtu kott)
sangat hensem kott.
da la putih. aku nie dlu pergi ngaji kat rumah makcik aku.
abes sekolah g ruma makcik belakang sekolah ayah datang amik situ, balik mandi sume terus g ruma makcik satu lagi.
waktu nak g ngaji tu. kebetulan budak tu rumah sebelah rumah maknai.
perghhhh mmg jodoh lah kann.
hahahahah skrg nie aku tak tau sgt sal die. 
dgr cerita die layan band sekarang. but -.-
who knows? ini semua kan just memories.

aku tak paham kenapa bebudak tu suke aku
aku dlu selebet sakai sume ade sumpah
aku tak paham. dlu kat sekolah aku selalu ckgu2 panggil masuk memacam
ade tu suruh aku menari utk wakil sekolah.
aku punye taknak laaa kan. waktu rehat die bagi aku g makan banyak2.
waktu menari tu aku muntah.
wahahahahha. ckgu suruh balik terus.

*ahahhahahah still cant stop laughing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan