Sabtu, 16 November 2013

nostalgia


**gambar sekadar hiasan

sekolah rendah dlu aku paling paling perghhhhhh...
sakaiiiiiiiii. sumpah sakai.
naik form 1 pun sakai jugak.
aku suke acah2 baik..
which isss sangat cam banggang.,
aku suke menyendiri wat keje sorang
yang tudung labuh gile.
ngn pakai handsock kemain tebal lagi.
huh tgk gmbr2 balik cam nak gelak kuat2.,
naik je form 2 aku acah2 cam budak budak bengong. \
carik hal kat sekolah.
huh maluuu siot sumpah malu.
if i could turn back time nak balik time tu betulkan diri.

mak aku punye jenis pulak cikgu geografi penah ajar aku wktu form 3.
naik form 3 aku dah ok sikit.
sbb camne eh.
kire cam dah sedar diri sekejup laa. walaupun sekejup
and berjaya menghadapi ujian pmr dgn jayanya.

ade satu masa sebelum aku naik darjah 6 aku acah2 jantan
sumpah rambut pendek .
ngn pacak.
ngn keluar pakai baju abg aku.,
mmg pikir balik mmg malu.
ade satu gmbr aku dlm fb ayah aku tak pakai tudung.
ngn muke jantan aku
ngn eyeliner aku.
pergh! malu...

aku bukak laptop ayah aku. aku delete gambar tu.
mauhahahhahahhahahhahhahahhahahhaha. hope ayah aku tak tahu laa.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan