Sabtu, 2 November 2013

#CeritaSem2 - Journey to Kuala Terengganu





hahahaha mari kita cerita kisah payang,
kisah sehari sebelum pulang ke seremban..
ini kawan namanya shaa..
kakak ipar pesan nak belikan seluar kain pelikat untuk si suami.
dgn bantuan dua org dlam gambar maka tercapai lah hasrat si isteri merangkap kakak ipar sha

pagi2 lagi konon nya nak gerak. janjinya pukul 10.
bangun sudah lah lambat dgn barang nak bawak balik semua tak packing lagi -.-
kami dengan bangga nya mengaku mmg kami jenis bangun lambat hari cuti.
hari kelas kene la bngn awal.
itu pun sebab terpaksa.
wahahahha.

bergerak nya kami dari dungun pukul 1.
sha yang drive dengan penuh kesopanan santun nya.
dah lah pergi payang nie die pakai kain ngn baju fish tail akak ipar die bagi,
pergh sumpah aku tergugat sikit.
aku dah lah ngn baju ape2 tah -.-
 wahhahaha so kami sampai je dekat kol 2.30 camtu maybe -.-

terus ke payang, parking betul2 depan kedai tu, naik tangga beli suar turun balik.
its probably take about half and hour. wahahhaa. express shopping
aku mmg tak suke shopping payang nie -.-
 kikis duit org jee tempat2 shopping nie. aku nie kan kuat "iman"
wahahaha. terus ke kfc dekat ngn stesen bas tu. makan makan makan.
perghhh sedap weh.
maklum lah  kepci kat dungun tutup.
tak dpt nak pekene snake plate :p

wahhaha. terus kami bergerak pulang ..
aku drive. time kat traffic light depan batu buruk.
jalan jem pergh bak hang!
aku tahan je kaki.
baru aku tahu perasaan manusia drive manual dalam jem. kejung kaki bhai.
aku dgn perasaan sabar.. bawak jeee la. tgk2 ade road block. ape sakai -.-
 jalan jalan. berhenti kelulut tangkap gmbar.
ade sha rakam vid. aku ske vid tu. cam comel. wahahah.
then next stop ke chendering. sumpah cantik bak hang!
mmg aku mengidam nak g situ dari awal sem kott -..-
bru ke sampaian aritu.
kalau aku mengandung ... dah beranak bru dpt ape aku nak -.-
pelik pelik. nasib baik aku tak mengandung. wahahahha
pelik pelik cerita sal mengandung. baik aku stop nanti aku tak berhenti cite ngndung -.-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan