Sabtu, 2 November 2013

#CeritaSem2 - Overnight at Kuala Terengganu




another journey to remembered.
kami ke kuala terengganu jugak
padahal takde ape pun --
one of the best thing ever jugak.
kami plan nie sbb aku nak alih barang ruma sewa .
sikit je barang nye.
mula2 sewa kereta setel barang aku sume
dan plan satu lagi nak ke pantai teluk bidara.

nak memenuhi permintaan lelaki2 nie nak mandi pantai
dan pada masa yang sama shahbee in terengganu.
aku mmg plan nak bawak die berjalan jalan.
wahahah. so kami pon lepak la pantai
waktu nie aku takleh lupa aku main pijak2 batu
aku tak perasan
kaki aku berdarah.dalam jugak aaa..
tak sedar.aku ingat sha yang berdarah kaki -..-
wahahhaa
 sooo.. kami pun ke pasar malam. sbb plan mula2 nak hantar kereta sebelum kol 7.
tapi tah camne nye plan last minit ckp nak overnight,
aku nie mmg ok aje.sume aku bantai.
asal boleh. hantar je sha balik uitm..
kami straight ke kuala terengganu.
wahahaha. 

sampai je kuala terengganu lepak pantai batu buruk
dok lepak2.
yang chokdin ngn fahmi nie tah camne leh langgar air ke air langgar die
basah seluar.
time sedap lepak tu.. dtg aaa 2 orang pakcik nie.
kutip ketam2 kecik2 yg kat lubang2 pasir tu
beria2 die kejar. aku ngn dak2 nie mula la aktiviti mulut ringan ajak borak
hahaha tapi nasib baik pakcik tu taknak layan.
kami pun lepak then ke mcd.
mcd sumpah banyak kenangan best.
waahhaa

1.
memasing takde duit..
so aku beli la makanan aku ngn extrakan nugget la bagai .
pastu aku amik due straw. satu straw aku bengkok2 kan. utk asingkan laki pmpuan punye.
laame2 dekat 6x refill.
straw yg bengkok tu dah lurus. aku konpius.aku dah lah nak minum nie ...
aku baran aku amik straw sorang satu..aku suruh sorang2 pegang straw memasing.
ngn trademark. minum, jilat , simpan.
dah minum tu jilat laaa taknak bg air tu menitik. simpan..
so taktik tu kene ulang2 aaa kalau nak minum

2.
chokdin nie mmg jadi perhatian utk malam nie tatau kenapa.
ade kat pantai tu tangkap gmbr sesame. aku acah2 delete sume gmbar tu sebb aku benci die
depan die aku delete. sbb aku ngn hana dah backup da file tu
wahahha. die punye muke punye la kesian sumpah lawak!

hahah so kami tggu pagi. tak penah aku overnight balik lambat camnie. sbb ade manusia tu nak tangkap gmbar scenery -.- 
so tggu pagi tu nak ke masjid kristal.
memasing penat.
aku pun....
then kami nak otw ke masjid kristal tu. kami minum pagi dlu.
time diorg minum aku ngn israk g carik masjid. 
otw nak ke masjid tu jumpe lembu besar gile -.-
israk mula la gayat die -.- sume mende die nampa die nak tngkap gmbar.
pastu kami ke kuala ibai, chendering, dannn sampai dungun. pengsan!
sumpah.aku balik ruma sewa. balik2 je dak ruma tak makan lagi. aku pun baik kannnn..
anta la g kedai sume.
sbb kete anta kol 4.
balik je kol 3 camtu. terus tido..
kol 4 jam bunyik anta kete. aku ngn muke toya tuka seluar.pakai spec...
pakai sweater hoodie terus naik kete anta kete. sumpah nak pengsan. balik sambung tido balik.
hahhaha

just one word.
WORTH IT





Tiada ulasan:

Catat Ulasan