Rabu, 30 April 2014

Bercerita Lagi

To be honest..
aku langsung tak expect semua nie
aku sendiri tak tahu macam mana nak mula bercerita
sbb hidup aku nie agak banyak peristiwa semua aku rase aku nak highlight
but one of it is

The day ive been purpose.
-since si adi tu. aku rase takde lagi yg nak purpose aku 
so sem nie agak lonely jugak la.
bile aku menyedari diri ni single dan mmg takde problem 
aku lepak je la. wat lek.
selamba jadi diri aku.
kalau keluar ade org nak kenal. aku bia je. wat bonggok
selambaaa..

cuma yang kali ni. kenapa aku cam terkedu?
ok camni cerita nyaa.
ade seorg membe rumah sewa membe baik jugak la.
kami baru balik dari besut mmg penat aaa. so amik kereta 2hari
ade la lebih hari kami pon keluar la carik makan.
kebetulan ex ayu kol die nak belanja makan.
aku mmg laju sikit kalau org belanja makan nie
lagi2 tgh kelaporan.
sampai je situ si napi (ex ayu) - aku tak bpe nak kenal die tapi aku tahu sem 2
die penah anta aku balik ruma sewa.
si napi nie ngn sorang lagi
nama die kerol
aku dah lah mmg muke paling serabut. sbb target nak bungkus makan ruma je
aku sampai2 je aku membebel2 mcm biasa
kerol nie pakai spek. tapi nampak aaa mata die pandang aku
tgk aku makan semua. da tu aku nak watpe. wat lek jela

otw balik dlm kereta tu die mintak no aku kat napi
si napi minx kat ayu
yg aku benggong no tak kenal kol
angkat wat selamba lagi.
malam sehari sebelum aku balik
napi nie ajak kua die nak banje seafood
yg aku lajuuu jela. ayu pon mcm pempaham je
sbb kalau kua ngn saing die aku selalu order pelek2
si ayu nie plak tak makan langsung.
takpeee aku gantikan tmpat ayu.ek eleh balik die mentedarah jugak.
siap duduk depan peti ais makan roti -..-
malu mungkin.

waktu napi jemput tu napi sorang je.
aku waktu tu mmg malas nak layan si kerol tu
msg tak penah balas. kalau kol la aku angkat sekali due.
ekekekeke
nak tanye tapi mcm menggedik plak. aku wat la lek.
g makan sumeee. tgk si napi nie bawak g arena square (tmpat mat rempit)
die ckp tggu kerol kejup
gile tak menggelabah aku. tetibe ade kerol. sbb aku ajak mereka nie lepak teluk cempedak
konon last request sbelum balik seremban la.
sampai je kerol naik kete lain
napi ckp2 ngn die patu die suruh aku naik kete ngn kerol
aduhhh.. aku dah la rase malu gila
dah la tak layan die
tetibe kene naik kete ngn die
-..-
sbb aku agak menyampah tgk ayu dan napi aku pon pindah kete

masuk je kete si kerol wat suara acah2 comel "haiiiiii'
ngn muke2 sekali. rase nak penumbuk pon ade.
aku pon wat selamba hai. patu aku main hp.
sbenarnyaa die agak hensem gak laa bagi aku
so aku mmg dah cop lelaki mcm hensem sikit nie
takleh nak apee sgt. bukan leh caya tah2 ade gelpreng
kteorg jenjalannn
borak2 aku perasan die sgt comel.
sumpah melting kot
sama mcm aku melting ngn ex aku
lagi aku takot.
pastu balik je duk depan umah
borak2 and die purpose :o
minx jadi gelpreng la bukan bini*
aku mcm terkeduu gile. lama gak aaa
aku bru jawap ok.
hahahaha and now im officially dah ade boypreng.
hahaha lawak ehh. nak balik seremban bru kenal.
tapi aku kenal die tak lama. and now still dalam process utk kenal lagi
btw die sangt wangi. masuk kete ngn die wangi gile
and die ckp aku lgi wangi. hehehehe
oh lupe nak ckp die 25 tahun.

25.april.2014 - kerol

#hiks #gediks #inlove #comels #sherycomels

Tiada ulasan:

Catat Ulasan