Jumaat, 18 April 2014

Best day EVER.


Terdapat jugak la hari hari yang best dalam semestar nie.
tapi ade satu hari ini yang antara ter-highlight dalam banyak banyak hari hari yang lain
macam biasa kami ni kan student paling baik.
Overnight pergi study sana sini. paling tempat yang sering di study bersama MCD la.
haha tapi tak rajin pon nak refill air coke. duk sajeee meja penuh buku
acah2 pelajar cemerlang.
bile dah mcm stress ke g la jenjalan dungun.
tak lain tak bukan naik kat jambatan dungun tu. haaaa tgk signboard besar2 alam situ yg tutup pukul 2 tu
hahaha. mcm tgk tv screen besau.

tapi hari yang nie lain sikit. (14-04-2014)
mmg sem nie aku takde rajin nak keluar ngn mane2 lelaki.
sangat tak rajin. haha.tapi ade sorang nie.agak rajin jugak aaa.
g melepak sana sini. tapi paling suke pegi pantai la.
g cucup cucup air
pastu dok tepi pantai berangannnn jee
haaaa angan angan pelek tapi best

ok cerita die stat petang.
kami nak mengarah ke tempat study la.
sampai aku nak keluar ayu nie mcm mak mak dah
tnya nak kua ngn sape?
balik lambat ke?
jngn balik lambat nanti bla bla bla.
sampai aku kene menipu ckp nak g joging.
pakai baju joging sume
aku fikir cam mcd je pon ok sgt pakai baju joging nie. best bawak tido.
haaaaa. fikir camtu je. sangat pastu aku g la amik makhluk nie
terus gerak ke banda jalan2 buat apee tah. g bank ape sume
pastu mmg aritu tak makan lagi
gerak la ke pantai utk makan makan *nom nom nom
aku yang mmg kalau overnight mood makan tu tak betul kenkadang sehari tak makan pon mcm rilek je
dah lah kene paksa makan. mahluk nie laa suruh -.-
apeee tahhhh .. makan makan.
kami mmg bercadang nak ke mcd kerteh sbb situ mcm seronok sikit tak mcm mcd dungun
nak otw tu lalu simpang ruma aku, dgn lemah lembut aku minx la anta aku balik
sbb nak tukau seluar rimas ase.

masuk ruma je ayu jadi inspector polis lagi.
haaa sape dlm kete tu?
nak g mane nie?
*wat bodo je jalan masuk bilik
tuka je seluar - ayu sambung bebel
hahaha aku pon masuk kete.
yang makhluk nie plak g tegur baju aku. aku mane boleh org tegur2 nie
ikutkan nak bawak beg keluar. setiap kali benti memane tuka baju
haaaa, hehehe masuk balik tuka baju.

pastu gerak la ke mcd. yang aku nie mmg satu hari lagi tak tido
mmg sangat lemau aaa.
mcm bisjut merry kau letak kat lua. lepas tu kau try makan'haaa
cuma aku takleh makan aaa.
aku agak die nie ade agenda lain nie sbb suruh aku tukau baju
tapi ok peee aku pakai baju joging jersi balkis
warna taknak kalah plak hijau terang ngn ungu
ok pe bru pekeje2 petronas tu nampakkkk aku.
hahahaha aku hagak daaa die straight je melepasi mcd kerteh tuuu. akuu hagak daa nak ke mesra mall nie
mmg aku dahhh agk daa.
sampai mesra mall aku nie ade la tekene penyakit aku carik sendiri
kulit muka mengelupas
haih jalan punye la segan rase org tgk.padahal takde sape nak tgk pon
tapii ade gak yg tgk.
tak paham la akuuu kenapa tgk2 orgggg *perasan
yg pasal penyakit nie pulak ade pulak cerita lain*cite post lain la
ok cop2 jalan2 sampai depan wayang.
dok ushaaa tiket wayang. ade plak cite oculus.
yang die nie mmg sangat la rilek
rilek sgt. geram aku kenkadang dah kenapa rilek sgt. rilek je g beli tiket
usha sit sume.*chinggg da ade tiket
patu naik kete

g mcd..
lalalal sampai mcd aku carik port nak tido sbenarnya.
bantal ngn sweater da standby dlm beg laptop
*5 MINIT KEMUDIAN
kemainnn ramai lagi manusia2 lain keliling kami
aku gagahkan diri utk tulis nota sikit2
walaupun aku tahu aku tak paham langsiung ape aku tulis
aku sampai aja dah guna suara dalam daa.
nampak tak betapa mengantoknyaaa.
yg die nie bg green light suruh tido dalam kete
gile tak suka, aku tak kemas brg atas meja langsung
amik beg je sbb dlm tu ade bear
terus masuk kete bukak tingkap sikit terus tido lama gak aku tido
mmg tak kesah apee dah.
aku tak heran org lalu lalang situ.
sampai la kol 7.30pm
yg aku betul2 bru bngn nak betulkan tudung.
tup2 die nie ade kat lua. ajak g surau.
die bawak sume barang aku. haaa nampak tak betapa boleh wat bodyguard die nie
terus bergerak ke mesra mall aku dok dlm kete sibuk membetulkan muka aku yg merah2 nie
gile tak gerammmm. grrrrrrrrrr

abes je kami berjalan2 nak carik kedai g minum. tapi punyeee la lama.
sampai aku bersila dah dalm kete tu.
jalan tempat sama. u-turn2.
haih hahaha tapi seronok laaa.keje aku dok dlm kete membebel je
memecah kesunyian malam
pusing2 jumpe satu kedai nieee
Cooooooooomel la jugak.
hahahaha kedai tu mcm sweet gila.
yg part dah parking kete tu aku nak kua kat driver seat
sbb kat belah aku tu ramai laki. mcm segan aaa.
lepak makan2. wayang kol 9.30
punye lambat situu
dekat 9.40 bru abes makan sume.
naik kete aku offer nak drive sbb dari dungun makhluk nie drive
patu otw ke kete die terus ke seat driver
aku mcm ok la. takpe la kalau nak drive. aku bg kunci patu aku jalan la
g kat tmpat secondhand driveer tu yg die nie masuk kat tmpat driver lompat duduk kat
secndhand driver
rase nak bg penampo
mane tak nye, sebelah situ org tgk bola
ramai plak tu.
ramai gile mata dok pandang kamii. aku tepuk dahi jalan kat tmpat driver balik .
hapeee bendeeee tahhh

dah la masuk wayang lambat gile. keluar plak awal sbb nak anta kete.
hahaha dah la cite tu best. org belanja pulak.tapi tgk tak abes. menyesal kuasa berapa aku tak tahu
otw dungun jee kete kene anta kol 11, time tu kol 10.40 somthing
mmg tak sempat sbb kedai tu sharp tutup kol 11
fikir nak patah balik kat muvi
dah uturn nie
sampai kat depan tu makhluk nie uturn balikk. hahahaha. lawakkkk

antara hari yg susah nak lupa hari ni la.
kat kedaai makan kteorg tu ade sangkar burung. tapi takde burung
samaa je mcm perumpamaan aku nie. ade plastik vitegen tapi takde vitagen haaa.
tak lengkap kan?
tapiiiii kenapa burungggg???? mcm acah sweet sgt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan