Jumaat, 18 April 2014

Melompat.Terjun.Sewwwwjuk



Ini pun antara hari yang seronok la untuk kenang
hahaha. pergi sini dgn dua org polis Amin & Zul
haaaa ini dua org kesian kene melayan aku.
sehari sebelum pergi amin bawak la kteorg beli barang utk pergi.
beria suruh masak. dekat seratus setengah jugak brg2 . pelek2 yg kteorg amik
balik je penuhhhh peti ais.
tido punye lambat beria memasak punye pasal ngn aku tgglkan makhluk sorang nie
kat lua ruma suruh repair laptop. hihihih
hahaha.

Esok,
janji pukul 9.
tapi dekat kol 10 gerak kesana.
dengan aku benggong bangun lambat.
punye la jauh perjalanan.
mmg style aku kalau naik kete suke membebel
aku jela yg bising dlm kete ayu ngn yuni lentokk je.
dah lah masuk satu simpang nie line hp langsung takde
yang aku ni dah terbiasa pgg hp text sana sini
tak keruannn jadinya
haaaa ayat drama *pengaruh
sampai je sana punye laaa tggi kire berpeluh sama macam aku joging bauk jugak la
nak sampai atas tu
kteorg main jalan jee tgglkan due ekow tu.
takde eksaited mane, tapi aku ikut si ayu nie tah menonong je jalan.
aku da la tatau ape2 kat sana ikuttt je belakang. punye la bising due org tu
aku cam tatau nak expect apee. sampai je sana nak ke batu kteorg nak bentang tikar tu
punyeee la eksaited punyeee la sejukkk air die.
sumpah sejukkk...

mmg aku taknak mandi pon.
aku nak cucup kaki jee.
tetapiii,,,, air sungai itu tidak dapat menapis ke-eksaited-tan aku
aku geram terus terjun kauuu. haaaa
dtg gile aku.
yg amin ngn zul nie merajuk kteorg lari gile taknak lari.
dok ushaaa kteorg mcm banggang rase nak cabut mata
mmg kami melarik kan diri jela,
terus mandi2 blakang pokok.
yg aku nie nak kesana tatau jalan. aku lalu atas batu
beria2 merangkak sampai calar cincin makhluk nie
bpe kali aku jatuh. haaaa.\

ahahah nnti sem 5 nak pegi lagii.tak kireeeeee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan